Řízení sociální služby

Nabízíme moderní flexibilní systém pro řízení sociální služby

Nabízíme systém, který poroste s vámi. Nesoustředí se na jednu službu, ale pokrývá potřeby organizace moderně a komplexně. Pamatuje na komunikaci, bezpečnost i plánování.

Vašim potřebám může být přizpůsoben a rozšířen.

Řízení péče

  • Hodnocení zdravotního stavu
  • Co je třeba udělat
  • Kdo to zaplatí
  • Kdo to udělá

Plánování

  • Plánování kapacit na rok dopředu
  • Rozplánování jednotlivých lidí do dne
  • Výpočty úkolů po minutách
  • Plánování aut, místností, prostředků

Finance

  • Rozpočet – plán příjmů a výdajů
  • Cash-flow – plán pro rok
  • Kalkulace ceny za služby
  • Fakturace rodině
  • Účtování pojišťovně

Majetek

  • Od nákupu po odpis
  • Přehled, co je na skladu
  • Evidence vydaného majetku
  • Kontrola revizí
Funkce a vlastnosti

Systém zaměřený na efektivitu

  • Rychle ovladatelný systém s podporou klávesových zkratek
  • Možnost více oken a Drag & Drop
  • Mobilní aplikace i pro starší uživatele – možnost velkých písmen, kontrastního zobrazení, zjednodušení informací
  • Efektivní správa: i instalovaná aplikace podporuje dálkovou aktualizaci funkcionality
  • Mazání do koše – snížení stresu z práce

Práce v terénu i na pracovišti

  • Mobilní aplikace i plně mobilní webový přístup
  • Veškerá data dostupná
  • Optimalizováno pro malé datové přenosy
  • Funguje i na pomalém
  • Denní úkoly, kontakty na klienty
  • Poslat omluvu, zavolat, najít cestu na mapách

Správa zaměstnanců

  • Sledování výkazů
  • Podklady pro mzdy
  • Možnost sledování docházky (přes terminál s mobilem nebo kódem)

Komunikace

  • Rozhraní pro data z web formulářů
  • Formuláře pro hodnocení zdravotního stavu i spokojenosti klienta
  • Chaty ke klientům
  • Možnost přímé komunikace s ošetřujícími lékaři vč. bezpečného předávání dokumentace
  • E-půjčovna - rezervace

Správa financí

  • Výpočty ceny za služby
  • Faktury
  • Připraveno na přecho na euro

Každodenní úkoly i projekty

  • Rychlé úkolování podle vzorových úkolů – možnost stanovení závazných postupů
  • Potvrzení důležitých úkonů kontrolujícím pracovníkem
  • Samostatné oblasti úkolů i pro projekty – oddělená správa projektové dokumentace
  • Vzorové úkoly usnadňující zadávání práce s překlady do ukrajinštiny (příp. dalších jazyků)
Datové evidence

Klient

  • Smluvní dokumentace
  • Zdravotní stav
  • Související kontakty
  • Veškerá historie
  • Hodnocení pomocí dotazníků – interní, od klienta, od pečujících a blízkých osob

Pečovatelky

  • Úkoly a úkony – plán a výkazy
  • Klienti, které navštěvují
  • Databáze znalostí s vyhledáváním – doporučené postupy i pro noční sestry
  • Správa pracovní doby a plánování úkolů pouze do směn

Lokality

  • Domy, patra, místnosti
  • Přehled, kde kdo je a co kde je
  • Podklady pro inventury
  • Plány rizik aneb co dělat když … – podklady pro záchranáře, opraváře apod.

Majetek

  • Přehled majetku po produktech
  • Sklady a kontrola zásob
  • Možnost kontroly vydávání léků – evidence po dávkách (pilulka, injekce)
  • Pořizovací a aktuální cena (odpisy)
  • Vydaný a zapůjčený majetek
  • Kontrola revizí – hlídání, kdy je třeba proměřit tlakoměr, pozvat revizi na lékovou pumpu

Zaměstnanci

  • Kompletní data o zaměstnanci i kandidátech
  • Pracovní smlouvy
  • Pracovní výkazy, pracovní doba po měsících
  • Chráněná personální dokumentace
  • Vzdělávání, kurzy, kvalifikace

Dokumentace

  • Dokumenty chráněné před přístupem
  • Kontrola číselných řad – spisová služby
  • Ochrana před odstraněním
  • Exporty do XLS, reporty včetně příloh

Zdravotní data

  • Evidence zdravotního stavu
  • Lékařské záznamy s ochranou přístupu
  • Vykazování lékařských úkonů

Za hranici sociálních služeb

Naše CRM

  • Snadno dohledáte vše - o klientech, zaměstnancích, dobrovolnících.
  • Ze CRM jednoduše pošlete email na celou skupinu.
  • Komunikaci můžete sdílílet s kolegy, není potřeba zprávy přeposílat.

Systém vám pomůže i tam, kde jednoúčelově zaměřené systémy končí:

  • Telemedicína - pomoc a komunikace s klienty na dálku
  • Řízení projektů ať už mají prostředky interní, nebo třeba z EU fondů
  • Poskytování kvalitní sociální péče, která umí provázet celou rodinu:
    • Udržování kontaktu s rodinou
    • Kontakt s rodiny s odcházejícím členem - možnost on-line mostu s posíláním fotek a vzkazů

Komunikace s rodinou, kolegy, podpora jazyků

  • AyMINE je připraven na mezinárodní prostředí. Kromě češtiny podporuje ukrajinštinu, angličtinu a němčinu
  • Automatické překlady usnadní komunikaci
  • Možnost generovat smlouvy, formuláře a dotazníky ve více jazycích

Bezpečnost

Systém důsledně chrání data. Můžete se spolehnout, že plní všechny požadavky GDPR.

Nově potřeba

Potřebujete nový report, nové výkazy, novou funkci?

Platforma AyMINE, je otevřené prostředí. Může být integrováno a rozšířeno o nové moduly – nejenom moduly od nás, ale od kohokoli jiného.

Pro sociální služby