Řízení kvality služeb je pro dnešní firmy nezbytností. Norma ISO 20000 tak aplikuje generický standard ISO 9001 právě na tuto oblast o vytváří procesní rámec pro služby od jejich vzniku až po stažení z nabídky.
Školení ISO 20000 logicky propojuje požadavky normy ISO 20000 s ISO 9001 a vysvětluje, jak normu použít v praci, aby její zavedení mělo skutečně pozitivní vliv na služby a jejich přínos pro zákazníky.
Školení je určeno vedoucím pracovníkům servisně orientovaných firem nebo týmů bez ohledu na to, jaký typ služeb poskytují.
Celodenní školení seznamuje se všemi principy normy a jejím praktickým použitím:
- Životní cyklus služby
- Procesy potřebné pro kvalitní poskytování služby
- Plánování, řízení a vyhodnocování kvality služby
- Péče o zdroje potřebné pro služby
- Typy smluv vytvářející právní rámec poskytování služby